Sista April

Den här dagen har känts konstig!
(som om det vore söndag).
Kanske beror det på att det inte blev mycket sömn inatt!!
 
Frukost, läsning.
Buss ner till gymmet,
ett pass MRL, = svettigt!
Tog sen en extra sväng med bussen, ut till Bosvedjan.
Tänkte kolla vart kyrkan ligger, som jag ska till på lördag.
(har anmält mej till en heldag Retrit). Ska bli spännande.
 
Hem,
handla lite mat.
Sen har jag bara slöat.
En sådan dag!
 
Ja, idag är det "sista april"/Valborg.
Inget som är nått speciellt.
Å jag gillar INTE smällare, så jag håller mej gärna inne.
(visst, har vädret varit bra & humöret haft lust, kunde en sväng vid "majbrasan" & lite "vårsång" kanske vara trevligt).
Det får bli ett annat år!
 
Nu tänker jag krypa i säng
och läsa.
Trött & nöjd för denna dag!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0