Så var det måndag igen

Dagens datum har kommit till 15/4-2013,
 
(igår kväll började det regna lite & tempen visade på + 6 grader).
Imorse var det + 10!! grader & grått.
 
Vaknade vid 5 igen. Kan inte fatta "varför" jag ska vakna så tidigt.
Är ju INTE utsövd lr pigg.
Var upp å drack kaffe, men kröp tillbaka igen, och somna som tur var ,om en stund.
 
Klev upp vid 8, åt frukost.
(igår var jag hungrig hela dagen, tror jag!!). Undra varför?
Känner mej tung & matt i kroppen.
Men ska klä på mej & ta en prommis. Blir förhoppningsvis piggare då.
 
Har tvättstugan idag,
mellan 11-14. Alltid lika kul!
 
Sen ger jag mej iväg ner till gymmet.
Ska prova köra lite styrka & sen ett pass Body Balance.
 
Ha en bra Måndag,
det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0