Så blev tisdagen

Härlig cykeltur ner till stan,
(känner mej som en "buse"! Vet ju inte vilka regler som gäller, för "cyklister", Hihi).
(Ska gå till en cykel-reparatör när jag får pengar, ska ha lite hjälp).
 
Idag körde jag en stund på "cross trainern" (vet inte hur de stavas).
Huvva, kommer INTE överrens med den.
Min rygg & benen vill "bara vika sig"!!
Känner mej jätte svag & vek, när jag står/trampar på den.
Sen körde jag en stund styrka, det blev armar idag oxå.
Eftersom jag gick på ett pass MRL.
(och de passet bränner.... & svetten lackar).
Så efter det, En efterlängtad BASTU. Så himla skönt!
Det är belöningen det!
Lunch på gymmet.
 
Gick till "Navet" och hörde mej för, om buss inför torsdagen.
Ska bli spännande å se, om jag hittar/Om jag nu ska åka.
 
Därefter satte jag mej på "torget"
åt en morot & titta på folk.
Solen sken, härligt.
 
På väg hem,
stanna jag till vid kyrkan & läste, att de har MEDITATION varje onsdag där.
Så imorgon, ska jag gå dit.
Ska bli skönt, att få meditera i en sådan miljö. Spännande.
 
Har pratat med pappa, bror, Sofie (2 ggr) & Sandra, Bengan idag,
händer inte ofta.
Utan det brukar vara mera utspritt.
Bara Cilla kvar då..
 
Nu är det mest bara TV kvar,
inte mycket att se, men nått att vila ögonen på, ett tag.
Så Tack Å Hej, igen.
Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0