Resan neröver

Torsdag, 4/4-2013,
Idag går resan neröver, inför lite nya spännande upplevelser.
Skönt att kunna dela upp resdagarna. Eftersom min rygg, inte gillar att sitta (bilåkning).
Bra väder.
Vi mellanlanda i S-svall för lunch, (go kebabrulle åt jag).
Sen var jag upp till lgh och lämna lite packning.
 
Sen fortsatte vi neråt.
Kaffe efter vägen, gott. (en chokladbit blev de oxå).
Hamna i kö, ett tag, p.g.a. en trafikolycka. (men vi såg inget).
Väl framme i U-sala, var vi och handlade på en gång. Skönt att slippa åka ut sen.
Husvagnen, firman var sig lik. (blandade känslor).
Vi tog det bara lugnt.
Jag sov dåligt den natten. (ont i kroppen, och olustiga tankar).
Var upp vid 03, drack kaffe.
Så det var MINUS!!
Fast, nystädat & nybäddat var det... Trevligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0