Pissdag!!

Fast det tänker jag inte skriva om.......
 
Efter regn kommer solsken, även idag.
 
Ganska tomt i kylskåpet, (eftersom jag kom hem sent igår kväll), 
fast jag fick ihop till lunchen, innan jag drog iväg på gymmet.
MRL- det passet känns. (så himla SKÖNT efteråt).
Bastade, super härligt.
Å så lite mat, gott.
 
Iväg till FK,
ska fixa ett intyg, för mitt busskort. (en fördel här, då man är "sjukpensionär").
Härlig känsla, då det gick att ordna. Kanon.
 
Cykla sen iväg till "cykel-reparatören", fick kedjan smord, (gratis), Tack.
Sen in på affärn & handla, så jag kan fylla kylskåpet.
 
Har resten av dagen läst & slappat,
kan behövas idag!
 
Pratat med Sofie, (älskade lilla gumman),
å den stackarn har varit till läkarn idag, med sitt "nagel-trång", Huvva!!
Sände massa kärlek & healing... <3
 
Ikväll ska jag titta på,
Mot Alla Odds
(så härligt att se, hur de kämpar, vad mycket man kan lyckas med, bara man vill! Bra gjort).
 
Sen ser jag fram emot kommande dagar....
KÄMPA PÅ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0