MorgonPigg

Jag kanske ska börja kalla mej MORGONPIGG!
 
Nä, det var nog att ta i.
Vaknade iaf kl.04:50 i morse, kunde inte somna om.
Klev upp & fixade kaffe, njöt av lugnet & fågelsången.
Men kröp sen tillbaka i sängen, läste ett tag, somna sen om.
 
Ingen brand inatt iaf, skönt.
(ingen kul känsla i går, när jag kände röklukten).
 
Ja, nu är kl.strax 9,
frukosten är avklarad,
och sängkläderna hänger ute på vädring.
Nyheterna har jag sett. Bomddåd i Boston, USA. Huvva.
(så himla mycket elände det finns i världen, så otroligt dumt).
 
Ska fixa lunch att ta med mej idag till gymmet.
Ska träna styrka + MRL-passet kl.12, tänkte jag.
Å så basta efter det.
Då är det bra att ha med sig lunch.
Ska kolla lite bussturer efter det.
Å bara softa runt i stenstan sen.
 
Det va vad jag hade å komma med just nu.
Hoppas på en bra dag
(solen skiner iaf).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0