Jag lyckades

Haha, f**n vad jag är bra!
Jag kom rätt, båder tur & retur!!
(fast, ett tag såg de illa ut...) Trodde jag!
 
Ja, nu har jag iaf (efter ca. 9 v), åkt buss ner till stan & fortsatt vidare.
(och med mitt "lokal-sinne, är det ett under!)
 
Jag visste hur byggnaden såg ut,
men inget mera.
(trodde jag hade rätt adress, men det visade sig att jag INTE hade).
 
Buss chaffören skulle säga till mej, då  hållplatsen kom, där jag todde det var. (Fillanvägen)
Å när han sa, "nästa är det", så börja jag "spana" intensivt.
Men det var INTE PÅ RÄTT STÄLLE!
Då blev jag "svettig & sur",
Tänkte, de var då skit då!!
Men jag åker väl med till slut-stationen då, och får väl åka tillbaka sen.
 
Men då,
"hux flux" får jag syn på byggnaden, och säger till chaffören,
- DIT SKA JAG!
(å vilken lättnad, då det blev rätt).
 
Då blev jag glad ;)
 
Å mötet var bra.
Idag var temat "känslor".
Känns bra att få prata/lyssna.
Vi sitter ju i samma båt.
 
Nu ska jag prova sova,
nöjd & belåten efter denna dag & äventyr,
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0