Idag är en ny dag!

En Dag I Taget!
 
Vaknade tidigt i dag igen...
Men det gör inget.
Tar iaf dagen som den kommer!
 
Blev en morgon prommis innan frukost.
Skönt.
Idag var det dimma ute.
Gjorde lite stretching oxå. (bör göras dagligen, eftersom jag är så stel).
 
En sväng med damsugaren & skurkäppen blev det oxå,
känns bra.
 
Efter lunch promenerade jag ner på stan.
Var och köpte mej ett par tränings-strumpor, RÅN!! (usch vad dyra de va!!).
Hoppas de är bra.
Sola gjorde jag oxå.
På ett nytt ställe. Eftersom de "vanliga" är stängt p.g.a. BRAND!
(tur man inte låg där, då de börja brinna).
 
Sen till gymmet.
Idag gick jag 2 km, (backe).
Sen körde jag ca. 30 min styrka.
Å så lite övn. på mattan + stretch, SKÖNT.
Å så prommis tillbaka. (känns tungt i benen).
Backen upp, var jobbig.
 
Nu ska jag fixa lite middag.
Sen blir jag hämtad för ett möte vi ska på ikväll.
Ska bli intressant.
 
Så även om tankar & känslor rusar runt,
så blir dagen bra ändå!
 
Ha de gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0