I regnet

Idag, torsdag 18/4-2013, fick jag på cykel i regnet ta mej till gymmet!
Årets 1:a dag med regn!
Inte mycket, men nog för att bli lite blöt iaf.
Som tur va, så är det ca. 7 grader varmt ändå.
 
Sola gjorde jag innan träningen, så himla skönt.
Min träning idag blev,
2 km gång på löpbandet,
jätte lite träning vid maskinerna (cirkelträningen),
provade lyfta några "fria vikter" ist.
Å så lite stretch.... skönt.
Kroppen är ganska "trött" nu, efter veckan,
skönt att det blir några dagars "extra" vila nu.
 
Efter träningen tog jag mej ett,
hett & avkopplande bad, så himla skönt.
 
Å så lunch på det!
Kyckling, keso & sallad, mumma.
(men jag är mera hungrig nu, än tidigare, kanske beror på träningen, lr förbränningen, vem vet!!)
Å så är jag SÅ HIMLA SUGEN PÅ CHOKLAD!
 
Har provat packa,
(som vanligt står man där "som ett fån"!!).
Inte lätt å veta "vad man egentligen behöver".
(Sen ska jag oxå planera för hemkomst-dagen, då jag ska gå på gymmet direkt).
 
Men nu har jag väl läget under kontroll.
Har checkat kvällens buss oxå, får se OM jag kommer dit jag ska & tillbaka i tid!!
 
Nu ligger jag bara å softar,
är både trött i kroppen/matt & t.o.m lite sömning.
 
Ha de gott,
alla där ute,
DET SKA JAG!
SeeYou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0