HARMONI MÄSSA

Inre HARMONI-EXPO Mässa!!   
Fredag & Lördag 6-7/4-2013.
 
Vi tog bussen dit,
(tur va nog det, skulle nog ha "virrat" bort oss, om vi skulle ha gått, första dagen).
 
Oj, vad mycket!!
(började med att "checka" runt, så jag kunde hitta till föredragsrummen).
Sen gick vi runt och kolla montrar.
Så himla mycket, och så mycket energier.
 
Började med en att testa en behandling av,
Reconnective Healing.
Det är tydligen en "starkare" form av healing.
Hon som utförde "Healingen", såg redan innan hon började, att jag var väldigt mottaglig.
Jag kände en del...
Häftigt.
Var sedan på en föreläsning om detta. Intressant.
Prova sedan en behandling till, för att jämföra.
Hon som utförde "healingen" skakade som bara den.
 
Var sedan på en,
Shamansk Trumresa.
Det var jätte häftigt.
Mäktiga trummor, som tog oss med på en spännande resa.
Ner i underjorden, såg "mitt liv som då" (i nån by, vid havet, bland indianer), och mitt "andedjur" (varg/ päls). Hur allt sedan försvann i en brand.. & upp kom jag igen, genom vattnet,i en virvlande spiral.
WOW.
 
Sen var jag på en föreläsning om,
Helmetoden.
(healing & mediumdemonstration).
Det var intressant. Handlar mycket om hur man kan utvecklas & jobba med sig själv.
Utgår från en "pyramid", som visar en hel del. Där en massa "svar" finns.  (jag köpte en bok).
 
Hade tänkt gå på en föreläsning om,
Star Code Healing.
(men den blev inställd. Så jag tog en behandling ist).
Hon "läste av mig", genom att testa musklerna/styrkan i armen, och fick genom det fram, att jag skulle ha Coden för FÖDELSEN.
Hon gjorde en ny "test", och fick fram mina tre,
sannings-påståenden. Vilka är,
# Jag är efterlängtad
# Jag är välkommen
# Jag är älskad
Så dessa tre, ska jag positivt tänka på, under Healingen.
TACK <3
 
Det var första dagen.
Helt slut i kropp & huvud.
Men en FANTASTIKS DAG!
(vi tog en prommis till hotellet).
Bengan va helt slut.
Jag gick och bastade.
Sen somna vi som två ovaggade NÖJDA barn!
Söndag!
Frukost. Det bästa med hotell!!
Packa ihop. Checka ut. Lämna väskorna i bilen. Tog bussen till mässan.
Idag ska vi på,
Stor Seans Med Ande Guiderna.
Och kontakt/meddelande fick vi.
Kan inte dra allt. Men intressant var det...
 
Sen var jag på ett föredrag om,
Inka Spirit.
Intressant. Här är oxå Shamaner inblandade.
Handlade om energier/kraft från moder jord / universum.
Och hur man kan ta "hjälp" från allt omkring oss.
Jorda sig, låta allt rinna av, (lämna det till Moder Jord), öppna upp, och ta emot från ovan...
Spännande.
 
En privat seans med ett Medium, har jag oxå gjort.
Där jag fick "Andlig & Medial-vägledning",
Mycket intressant. Många kloka tänkvärda upplysningar...
Bara att sätta igång & följa detta...
Och framför allt, "BE OM HJÄLP" fr ovan & lyssna, Va uppmärksam på BUDSKAPEN.
 
En Meditation var jag med på,
Finn Din egen Inre LäkeKraft.
En guidad meditation som tog mej med på en fin resa.
Där jag såg denna fina ÄNGEL.
Helt fantastiskt.
 
Så detta och MYCKET ANNAT,
har jag varit med om denna underbara & spännande helg.
Massa ENERGIER har flödat & pengarna har sinat.
MEN, JAG ÄR JÄTTE NÖJD!
Tack ALLA, med/runt mej <3 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0