Bra Onsdag

(förutom att jag vaknar FÖR tidigt!)
Undra vad det är för "hjärnspöke" som spökar egentligen!
 
Jaja, men eftersom jag har "turen" (fast jag önskade att det vore annorlunda), att kunna lägga upp mina dagar på "mitt vis", som det passar mej, så går det bra iaf.
 
Ringde och kolla med SJ, vart bussen går ifrån.
Så jag vet, då det är dax.
 
Cyklade ner till gymmet,
en genomkörare av hela kroppen. Lite lagomt.
Bastu & lunch.
 
Sen besökte jag "stora kyrkan",
för att medverka i deras meditation.
En fin & skön stund.
Härligt <3
 
Hem, vila, äta middag.
 
Sen en prommis ner till gymmet igen.
Denna gång för ett pass MRL.
(lite uppvärmning innan & "stretch/rygg" efteråt). (får inte glömma bort mina övn. fr sj.gymnasten).
 
Och så Möte, Al-anon.
Idag var vi få.
Men känslan var ändå bra.
 
Buss hem,
nu VILA!
(känns att jag gjort FÖR MYCKET IDAG!
Jag hade dålig ork/slut i kroppen, på MRL-passet,).
 
Tackar för denna dag!
Tackar för den finaste gåvan jag har,
Min Älskade Döttrar, Saknar & Älskar ER <3.
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0