Äntligen denna "sköna söndag" igen!

Alla dagar är bra.
Fast, söndagen har bara kommit att bli bäst, just nu.
 
Kanske för att,
Gårdagen var en "vilodag".
Börjar söndagen med ett pass "Body Balance", Vilket är en skön start för kroppen.
Därefter lite stryrketräning.
Och sen, är resten av dagen ledig till annat...
Jag har kommit till veckans sista dag.
Jag har "gjort" en hel vecka.
Kan stolt titta tillbaka på veckan, och konstatera allt som jag gjort (fast jag "tycker" att jag inget gör!!).
 
Så nöjd & belåten,
tänker jag nu fortsätta njuta av söndagen!
 
(tyvärr hann solen gå i moln efter lunch,
men jag fick njuta av den imorse, på väg till & från gymmet).
 
Tack för denna söndags förmiddag & dag!
Kramiz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0