Allt går upp & ner

Ja, sömn, värk, lust, ork, tankar, känslor, drömmar, önskningar, träningen, ideer, livet i det hela....
Å tur är väl det, "att det rör på sig"!!
 
Ena dagen (morgon) vaknar jag "pigg", känner lust & ork, och det går bra att komma igång.
Nästa dag (morgon) vaknar jag "om & om", trött, somnar om, vill inte kliva upp, känner mej bara LAT!!
 
Fick jag välja, skulle jag vilja ha BRA DAGAR!
 
Ja, som sagt.
Trött & seg idag.
Men tog iaf en prommis runt elljusspåret, innan lunch.
Tog det lugnt sen, läste & slöa.
Fick stoppa i mej en tidig middag, eftersom jag skulle iväg på gymmet.
 
2 km på gå-bandet. (lite back-träning).
Körde lite "styrka" (cirkel-träning).
Därefter ett (nytt) pass MRL.
Å på dessa pass, blir jag svettig. SKÖNT.
 
Å så Al-anon möte.
Så skönt att få "ventilera"/lyssna/höra att det finns "hopp" & en väg vidare....
 
Imorgon ska jag följa med på ett annat möte.
Blir spännande.
 
Nu ska jag fortsätta njuta av ensamheten.
Den är skön, då man behöver den.
Men, är det så det ska vara....
Vem Vet!!
 
Ta Hand Om Er,
Det Ska Jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0