Åker bort

Idag beger jag mej söderut igen!
Ska bli så skönt, att göra nått annat...
(inget fel med att vara här.., men spontant "göra nått annat", kan vara bra).
 
Ser med spänning fram mot resa,
som denna gång blir lite annorlunda.
Bokade tåg, (det billigaste), vilket innebar "byte".
(Gillar inte det, utan vill helst sitta kvar på samma plats, från start till mål).
Men ändrade mej denna gång.
Få se om jag "gjort bort mej"!!
 
Det blir iaf "buss" fr S-svall - Söderhamn.
Och därifrån tåg till U-sala.
Det ska nog gå bra!
TREVLIG RESA!
 
Ja, så därför blir det några dagars uppehåll
i bloggandet.
Återkommer efter helgen, med forsatta uppdateringar mm
 
Ha en trevlig helg alla.
Må gott & Var rädda om er.
(sol vill jag ha, för jag ska äta mjukglass i helgen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0