YES!!

Nu har jag fått bekräftelse på att jag är antagen till
11 dagars RETREAT , Vipassana-kurs. I tysthet!
Så kul. Så spännande. Så häftigt!
(tur jag fått lite insikt, eftersom jag nyss gjort en "kortare" variant.).
 
Men den här är krävande!
Gonggongen ljuder kl.04!! Dax att kliva upp....
Sen är det 2 timmars meditation, före frukost.
Sen fortsätter meditationerna hela dagarna, i alla dagar....
Det tre första dagarna sitter man utan någon "lärar-ledd" hjälp.
Utan enbart sjäv, för att komma in i sig själv, på djupet...
Därefter kommer vi att bli guidad & lyssna på de som allt handlar om här.
 
Vegetariskt äter man.
Och inte så mycket...
Frukost & lunch.
Middagen består endast av dryck (the) & frukt!.
Undra hur hungrig jag kommer vara!
(men för bästa resultat, så äts inte så mycket).
 
Antar att jag kommer somna som en stock!
(jag var trött på förra retreatet).
Och här ska jag upp, kl 04 - 21.30!!
 
Allt känns jätte bra. Vill detta såå gärna. Är så himla nyfiken på, "hur jag kommer uppleva allt",
Det kanske kommer fram massor....
Både bra & dåligt.
Men jag välkommnar ALLT!
(hoppas ryggen & knäna pallar).
 
Lite jobbigt känns resan.
Just nu vet jag inte hur jag ska ta mej dit.
Men det kommer ordna sig!
Och allt kommer sen att uppdateras.
Och "vem jag är", när jag kommer ut,
Det blir spännande....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0