Wow vilken bra dag!!

Sånna här dagar vill jag ha mera av!!
Cilla kommer hem från Turkiet idag. Och jag ska hämta henne.
Men som jag skrev förut, så skulle hon träffa "tjejerna" först, lunch mm.
 
Jag åkte på Lillänge först.
Kolla lite på några affärer där,
sen handla lite på Rusta, bla. en "mys-filt". (Skulle ha en grå, men den var slut, så det blev en Lila/plommon).
Kanske köper en grå sen.
Ner på stan, först en sväng på bibblan.
Ska in i stan sen.
 
Men först en "Lunch-date"!
Med Johanna
Jätte trevligt. Så mycket vi hade att prata om....
Kan nog leda till massa bra & intressanta saker.
Å god lunch-buffè åt vi oxå.
Så Lyckat!
Tack Johanna för en trevlig pratstund.
Må Gott & Sköt om dej
 
Efter det, gick jag ner på stan en sväng.
Behövde (ville ha!!), en tunn långärmad tröja. Hitta nån på H&M, till bra pris.
Hade tänkt kolla runt lite mera, men hann inte. Det får bli nästa gång
(impad "av" att jag överhuvudtaget KOLLA affärerna).
En sväng in på banken, för lite hjälp att komma igång..
Sen åkte jag för att hämta Cilla, hos Josse.
Å de var BRUNA & FINA.....
(+ att Cilla köpt ny mobil).
Vi handlade på IcaMaxi innan vi for hem.
Stanna ett tag hos Cilla.
Men sen hem, för nu känner jag mej TRÖTT & NÖJD FÖR DENNA DAG.
 
Det blev en helt fantastisk & bra dag.
Sånt vill (och behöver) jag mera av.
Sandra hade oxå en KANON DAG IDAG. (sånt gillar jag,  jag blir glad, då mina barn è glada).
 
Fick ett samtal från Turkiet, av nån som ville tala om
"-  att han saknade mej".
Det var gulligt.
 
Nu ska jag prova slappna av & fortsätta njuta av denna dag
Och hoppas på en skön & avslappnad sömn.
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0