Strålande morgon

Härligt att vakna och solen skiner!
(även om jag vaknar FÖR tidigt).
 
Imorse var jag såå hungrig.
Först blev det kaffe & macka, vid 05.
Sen vid 07, var jag tvungen att ta yogurt & flingor...
 
Tog sen morgon-prommisen förbi bageriet.
Sofie var tvungen att kolla spotify på min mobil.
Å NU FUNGERAR DET! Underbart härligt....
Tack för hjälpen, Guld värt!
 
Gick sen till pappa.
Han fick bjuda på "gröt-frukost". (eftersom det var matdax då!!).
Fick ont i magen. (kanske åt jag för fort, lr så va det grädden jag tog).
La mej på sängen en stund, då gick det över.
Prata lite om min kurs som jag ska på.
Pappa ville veta, "vad jag förväntar mej av den"
Jag sa, - tystnaden & att bara få va..........
Inom sig själv. Och förhoppningsvis få kontakt med mitt inre & känna lugnet.
Ser iaf fram emot allt, ska bli såå spännande & intressant.
Och framför allt, lugnt!
Bara jag....
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0