Min "första riktiga" behandling

Horstmann Tekniken
 
Vi började med att prata lite.
Dels för att jag skulle få "varva ner & landa"
Sen tog jag plats på britsen & hon började sin behandling........
 
Tänk att man kan känna så mycket.
Värme, pirr, stickningar, ilningar, kyla, tryck,värk mm.
Jag känner, och Margareta känner.....
 
Hon fråga om jag hade problem med andningen!!
(så himla imponerande, Har haft problem med den länge, och har precis beställt tid hos läkarn, för att kolla upp det). Och när man får en sån fråga, och har dess problem. Så känner jag, hur äkta det är!
Hon sa även, Att mina problem är själsliga.
Att jag varit med om nått hemskt, som jag förtängt. (tidigare i mitt liv, lr att det är min mors/mormors händelse).
Hon kände även nått över magen. Ljumsken.
Hon fick fram även "gran", och starka känningar i mina fötter. (så hon undrade om jag varit med om nått sånt).
Hon tyckte även att jag var helt otrolig att behandla.
Så mjuk & följsam följde jag med i hennes rörelser. (Även fast jag på många ställen var jätte stel/trög),
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0