Min födelsedag

GRATTIS!
Ja, så var det dax igen!
Å vilken lyckosam & kärleks/känslosam dag/kväll det blev.
 
Jag började faktiskt dagen med att säga,
- Grattis, till mej själv (i spegeln).
Min Kära bror hade vägarna förbi, just idag,
Så han titta in & sa Grattis. (fick triss-lotter av honom, hoppas....).
Å pappa kom & uppvakta, vi åt "toblerone-tårta", gott.
Sen kom "min sambo" hem (från Turkiet). Av honom fick jag en T-shirt + en tröja. (jätte fin färg).
Det blev ett känslosamt & fint möte... (vi hann prata lite).
 
Sen åkte jag till Cilla, där ska jag FIRA MIN FÖDELSEDAG, tillsammans med "de bästa/finaste" som finns,
MINA DÖTTRAR.
Vi åt tacos, & dajmtårta (som Cilla gjort till mej, gulliga du).
Av Cilla fick jag en "onepice" & av Sandra & Sofie, bidrag till "dans-skor".
Tack snälla ni.
Härligt att umgås med er. Det betydde jätte mycket.
Vi såg en "snyft-film" oxå.
TACKAR FÖR DENNA UNDERBARA DAG
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0