Lugnt & skönt....

I morse vaknade jag så där tidigt igen!!
(undra "varför", kan det vara alla tankar & känslor.....)
Tog långa promenaden idag.
Edevägen bort till moster, upp över Håxås & ner tillbaka igen.
Tog faktist 1 timme & 50 min!!
(undra hur långt det är??).
 
Hungrig var jag både före & efter turen.
(hinner ju äta FÖR många ggr/dag, när jag vaknar så tidigt. Och hungrig är jag oxå, av träningen kan tro).
Tog de lugnt sen, på soffan med mina böcker.
Pappa kom förbi på 2-kaffe.
En sväng på gymmet blev det oxå.
Men sen ikväll har jag slöat, sett på TV & "svullat" lite choklad & taco-chips, mumma.
Så nu har jag krypit i säng.
Få se OM Sofie ringer. Har lovat att hämta i Ström, (vid behov).
Hoppas jag slipper ;)
Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0