Kommer bli en lång dag!

Vaknade tidigt idag igen!
Före kl.06!! (glömde att det INTE är några nyheter vid den tiden på helger).
Så kaffet fick intagas, utan nyheter.
Körde Qi-gong.
Sandra sov.
Vi tog en prommis tillsammans innan frukost. Kallt.
Hon åker till Ström å hälsar på farmor.
 
Jag ser fram emot min behandling idag.
Hortmann tekniken.
Hoppas den ger nått (blir det som när jag "prova" den, så kommer det hända massor).
Ska bli så himla intressant & spännande.....
 
Sen åker jag vidare ner till U-sala.
(hoppas inte den resan "förstör", effekten av behandlingen).
Det är ju lite dumt, att sätta sej å köra bil 50 mil ,efter behandlingen.
Men idag blir det så!!
 
Så innan jag är framme ikväll & denna dag är till ända,
så är jag säkert,
trött & nöjd!
 
Bajbaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0