Känning i vaden, Igen!

Nu har jag den där "onda/konstiga" känslan i vaden, igen!
Har haft den förut.
Såklart "undrat", är det nått jag bör undersöka, vara uppmärksam på!
Det är ingenting som syns (förutom "den kraftigare blodåder", som jag jämt haft där).
Men den "ömmar" över "vadmuskeln".
Anledningen till att jag nu reagerar, (och därför ringde HC), är:
- den ömmar mycket
- de "svider/bränner"/värket stundvis fr. vaden & upp till höftkammen. Även ända upp under/i armhålan.
- Och även ända ner i foten.
Med andra ord, i hela höger sida.
Det känns bitvis, "som om hela benet brinner"!!
 
Och när jag ändå ringde HC och fråga om detta/beställde tid,
så tog jag oxå upp, det här med andningen,
som jag länge tänkt "kolla upp".
Samma sak där,
"inger akut", men ändå något som jag tycker verkar "lite knepigt".
- det är svårt/gör ont, då jag djupandas (svart att ta djupa andetag)
- ont både på fram & baksidan, runt lungspetsen
- och upptill i ryggen
- även framsida hals
- t.o.m. i nyckelbenet & bröstkorgen...(revbenen)
 
Så nu ringde jag, fick tid (på min födelsedag),
MEN, skulle återkomma OM jag fick mera/akut ont!
 
Ska bli spännande & intressant,
att höra "vad" detta kan vara,
och framför allt, om besvären är kvar, då jag ska dit!!
 
Ta väl hand om mej & Krya på Mej
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0