Känner mej IRRETERAD

INTE BRA!!
INTE ALLS BRA!!!!
 
Igår "strulade" internet.
Det gick så enormt långsamt. Och "varför", ja det vet jag inte.
Fick prova flytta om "dongen" flera ggr.
Och när jag väl "kom in", så var allt så långsamt & knepigt.
Gick inte lyssna på Youtube, FB "sög", SKIT SKIT!!
 
Å min mobil "SPOTIFY", krånglar oxå!!
Går inte att lyssna på, får ingen "connect men internet"!!
Hatar sånt jävla skit, då jag inte fattar NÅTT!
Faan, betalar man för sakerna, SÅ SKA DE JU FUNGERA!!
 
Att allt går SÄMRE/LÅNGSAMMARE på Näset, det vet jag ju. (huset står mitt i en gråzon, dålig teckning).
Så uppkopplingen med datan, den brukar kunna krångla.
Men mobilen & spotify, de ska funka. (den krångla även på andra ställen).
 
Sen igår somna jag ifrån ALLT på soffan......
Det brukar INTE hända mej!!
(men jag har ju sovit skitdåligt hela sommaren, å kan vakna med en SKIT-TANKE!).
Måste försöka få bort det....
 
Sen tycker jag att det är mera utgifter, än inkomster.
Å det är aldrig kul!!
(fast jag har ju "unnat" mej en del nu  på sensommaren/hösten. Så det måste ju få gå lite pengar....).
 
DET KOMMER LÖSA SIG, MED ALLT!
VÄND ALLA NEGATIVA TANKAR TILL NÅTT POSITIVT!
SÅ BLIR DE BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0