Hokus pokus!!

Tänk, om jag kunder TROLLA!!
Då skulle jag trolla bort alla mina negativa tankar.
Är så himla lej, på att ständigt "trilla tillbaka" i mitt tankesätt.
Går ju inte att vara glad & positiv, när "dåligt tänk", bara "poppar upp" hela tiden.
Jag försöker ju, tänka bra, framåt, hitta annat att fokusera på. Å visst, det kommer massa bra tankar oxå.
Fast, "hux flux" är jag tillbaka igen........
(jag tror mycket beror på "miljön", där jag är. Mycket "negativt" här. Mycket som hänt...).
Men man kan ju inte "fly" problemen.
Utan jag måste "ta tag i dem" & "lösa dem", på nått sätt.....
 
Men, visst skulle jag kunna byta miljö.
Åtminstonde en tid, tills jag känner vad som känns rätt/bra.
För allt går ju lättare/bättre, om man är & gör annat, än å gå hemma å grubbla!!
 
(En himla tur, att jag ska iväg dessa dagar, på kursen mm. Då får jag annat att fokusera på. Och förhoppningsvis, kommer det ge massa bra tankar/känslor & inspiration....)
 
På sikt kommer det visa sig,
Vad som kommer ske...
 
Må Gott & Ta Väl Hand Om Dej,
Det är JAG värd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0