Gräsmattan

Kl. halv 7 i morse, var jag ute & klippte gräsmattan!
Och nu måste det vara SISTA GÅNGEN FÖR DENNA SOMMAR!
Att jag gick ut så tidigt, beror på mitt tokiga "sätt att vara"!!.
Fick bara för mej att klippa idag, och när jag ändå var vaken & "pigg", så kunde jag lika gärna göra det på en gång, så är det gjort sen.
Och nu när det är klart, känns det jätte skönt.
Klippte ner nån kvist på björken oxå. Och tog bort gamla kvistar efter en buske.
Sen torkade jag av min "sol-stol" och bar in den i garaget.
Så nu har jag "höst-städat" lite!
 
Bara å vänta på vintern då!!!
(å det gillas INTE!  Inte snön å kylan iaf. Men den rena fina vita snön, è väl okey. Kanske!).
 
Bäst å "gilla" allt & alla årstider, det blir bäst såå!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0