Fullt ös....

Trots regn & seg dag,
tog jag mej iväg till kvällens gympa-pass!
Å det gick riktigt bra.
Så himla skönt när det är klart.
Ganska många var vi ikväll. Kul att se, att så många kommer.
Jag testade en tyngre "stång" idag. Känns att jag borde klara det. Fast handlederna tar stryk!
(och jag känner av träningen, lite ont här å där).
Magen gick bättre idag. (fast den när man ligger på rygg, med benen uppe, och sen ska lyfta upp rumpan, med hjälp av magen, den är svår & jobbig, kommer inte upp mycket där inte!!).
Men jag tror jag gör framsteg, sakta men säkert ;)
BRA GJORT!!
 
(tog bilen ikväll, p.g.a. regnet, å skönt va de, man kommer hem fort.
Kommer inte bli så kul sen, då jag ska cykla hem, för det är mörkt redan nu).
Men, det ska nog gå det med!!
Nu ska jag varva ner, och njuta av resten av denna dag.
Och hoppas på en god & lång nattsömn,
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0