Fixat resan

Ojoj!!
(synd att jag inte har bil, då har det bara varit att åka, när man vill....)
 
Har ringt & fixat med biljetter till resan. Både fram & tillbaka.
Kolla buss först. (eftersom jag hade tänkt att "dela upp resan". Men den hann inte fram itid.
Så då blev det tåg.
Så mycket man ska hålla reda på!
Vart man ska, När man kommer fram, Om det är rätt ställe. Om man hinner dit man ska. Byte/vart/när.
Å så klart, till bästa/lägsta pris..
Mm, mm!
 
Hade gjort klart 1:a beställningen.
Skulle bekräfta, och kolla en sista gång. Ser då att jag INTE hinner fram till sista anhalten, i tid!
Bara att börja om.... (stackars kille på SJ, han fick göra rätt för lönen idag, hihi).
Efter 2:a försöket, ser det ut att stämma.
Det blev natt-tåg. kan vara skönt. Får iaf "ligga" å vila ryggen, ist för att sitta hela tiden. (sova går säkert inte så bra).
Framme tidigt i Sthlm, ska då "försöka" hitta tåget mot Linköping. (kommer bli spännande!).
Sen vidare med buss, mot Ödeshög. Å taxi sista biten, fram till centret.
Så himla kul!
Lyckas jag komma dit, så ska jag vara stolt!
Hemresan är oxå bokad & klar. Skönt.
Hoppas verkligen att ALLT kommer stämma!
Lycka Till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0