Ett roligt läkarbesök...

Var till läkarn, på min födelsedag!
Beställde tiden för ett tag sen, och sköterskan sa
- att läkarn var lite "få ordig".
Så det var bra, om jag kunde prata för mej....
 
När han ropade upp mej, och "lommade iväg" före mej i korridoren,
,så tänkte jag "herre gud"!!!!
Väl inne på undersökningsrummet, så sa han
- Jaha, å du hade problem med vaden...
Så då var det bara för mej att börja förklara....
Å så hade jag problem med andningen,
så jag börja förklara om det oxå.
Men jag kan lugnt påstå,
att jag har ALDRIG varit till en läkare som har PRATAT SÅÅ MYCKET!!!
(om sig själv & allt han varit med om, ang. de mesta!!)
Så jag kan påstå, att jag kände mej betydligt "starkare/bättre/lyckligare än han.
Men han tyckte jag var VÄL TRÄNAD,
Jag fick salva för "mina ytliga blodproppar", och ska få en lungröntgen.(han tyckte jag blåste lite "dåligt", för att vara så tränad).
Jag är nöjd med besöket.
Och jag LOG med hela kroppen, då jag lämnade läkarn....
Ett roligt minne....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0