En god gärning

Var hos min far för ett tag sen & städade.
Lovade då att ta insidan på fram-rutan i hans bil. Eftersom han själv tycker det är så "bännit" att komma åt.
Och de håller jag med om, Svårt Å trångt.
Jaja, idag åkte jag dit. Tog mej "an" rutan. Det gick "så där"! Hoppas det blev nån skillnad Å att han blev nöjd.
 
Erbjöd mej oxå att putsa fönsterna inne i lgh.
(hatar ju fönster puts, men tänkte att jag kunde offra mej).
Han blev såklart tacksam för det...
Så jag tog alla fönter + att jag tvätta gardinerna. (de va inte smutsiga, men blir ju "fräschare" av en tvätt).
Å dammet försvann.......
 
Så nu känner jag mej nöjd & glad.
Alltid kul att göra nått som märks.
 
Hemma på gården plockade jag bort pelargonerna för denna sommar....
Och satt en ljung på bordet.
Den blev "över", efter de jag ska ha till graven som jag planterat.
Jag & flickorna åker dit nästa helg. Då det är mammas/mommas födelsedag
MissYou <3
 
Tack Å Hej för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0