En fantastisk helg

21 sep - 23 sep
 
Fredag, min födelsedag.
Fick jag tillsammans med mina underbara döttrar.
TACK.
Lördag, åkte vi till stugan.
Vi fick ett fantastiskt vackert höstväder. Cilla & Sandra plockade massa lingon. Sofie fotade mycket fint. Och jag bara va där, och njöt....
Vi grillade, hälsa på lite släkt. Och hade en annorlunda natt.... (lite svettig).
Söndag, mamma/mommas födelsedag.
Flickorna gjorde ett fint arrangemang från skogen, med mossa, lingon & rönn..... De var så fint.
Vi avsluta helgen med att uppvakta Sofie (i för skott)
Trevligt. "Alla var där" barnen, Tommy & Jag. Moffa, A-L, & så kom Morbror Mats, kul.
TACK FÖR EN UNDERBAR HELG.
älskar ER, mina fina flickor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0