"ÄlgTjoa" med Jannez på Tornvallen

Nostalgi!
Ja, det är nått speciellt med Tornvallen.
Såklart, inte på långa vägar likt hur det var på 80-talet! Fast minnerna finns ju kvar.....
 
Det blev en bra kväll.
Jag fick dansa så jag är nöjd. (t.o.m. så mina dansskor gick sönder!).
Mycket "dansant" folk, kul.
Att få dansa med någon som är duktig, till en bra låt. 
Att min kropp inte är alltför stel & omöjlig, då är det kul.
Då känner man hur himla roligt det är. Man blir glad.
Så jag är nöjd med kvällen....
 
Tack Cilla för lånet av bil.
(då "våran" var på annat uppdrag).
 
(p.s. en super tjusig kväll/natt,
med fullmåne & strålande stjärnor, och så SEPTEMBER såklar!)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0