Aktiv vecka.....

Sista veckan har varit ganska intensiv!
Så pass "mycket på gång", så jag nästan "tappar" bort vilken dag det är!!
Lördagen var jag ju på behandling. Åkte sen direkt ner till U-sala. Söndagen "lugn" i husvagnen. Måndag morgon vid 07, åkte vi tillbaka hem. Prova "varva ner" ett par timmar, innan kvällens gympa-pass. Tisdag lugnt, distans Healing på kvällen. Onsdag, till stan på föreläsning med Kaj Pollak. Bra. Inspererande. Efit-pass på kvällen.
Idag torsdag, 13/9,
Upp tidigt, skjutsa Cilla till stan, hon ska på semester idag, Turkiet.
Sen besök hos Mia, sj.gymn. Jag fick beröm för alla mina framsteg, härligt/kul. Å hon fick hjälpa mej att knäcka till  "bröstryggen", som börjat "låsa sig igen". Och ett besök på fristilen. Jag blev informerad om deras verksamhet. Verkade helt okey. (skulle vara kul, att vinna utlottningen av ett "fri-kort" hos dem, på träning). En sväng på bibblan blev det oxå + bibblan på sjukhuset. Mycket fika blev de idag oxå. Först på Edenbos på morgonen, sen en fika på sjukan. Sist men inte minst, handla på IcaMaxi.
Hem till H-dal, till Cilla.
Där var Sofie. Å vi har tillbringat kvällen tillsammans. Trevligt/mysigt.
Å Sofie bjöd på mat. Bacon-inlindad-kyckling, potatis/rot & grönsaker i ugn + mera grönt.
Gott.
Blev lite chips/dipp till filmen vi såg.
Å nu ska vi "knoppa"
 
Önskar & hoppas Cilla får en skön & underbar semester.
Tack för en myskväll, Sofie.
Sov Gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0