Vilket härligt höstväder....

Så grått, så fuktigt, så blött...
De finns inget "dåligt väder", utan bara dåliga ursäkter!!
Alla väder är bra, även de dåliga ;)
 
Imorse småregnade det, så någon promenad kändes inte locka..
Tog och plockade inne ist!
Men så sken det upp.
Då passade jag på att gå ut, och "snygga till häcken".
Vet inte "hur" den ska klippas, utan jag "frisserade" den som jag tyckte, De blir nog bra.
Röjde sen lite i boden. Kul å se, hur mycket saker de finns!
Efter lunch tog jag en prommis. Denna gång en tur i skogen, så härligt.
Gick förbi pappa å tog en kopp kaffe, å små prata lite...
Sen hem.
Städa toan. (så himla trist).
Lite pappers-arbete gjorde jag, inte så himla kul de heller.
Försöker packa oxå. Ska ju till stan ett par dagar.
På eftermiddan kom dimman....
Kusligt mysigt!!
Ikväll har jag tittat på Revenge, spännande. (del 1 av 22, undra hur de ska sluta...)
Tv:n, Ja den är jag halv skraj för, den låter lite konstigt ibland. (igår small de i den).
Nä, nu ska jag mysa, lyssna på lite avslappnings musik, å bara njuta.
See You.
Natti, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0