Sista dagen för denna gång i S-svall

Torsdag,
nu har jag varit här i 4 dagar. Så inatt blir sista natten.
Å den ska jag tillbringa i sängen! (inte i soffan. Emil är i Sthlm på studiebesök).
Denna dag har varit tung.
Började i morse med "magonta/illamående" (nästan).
Tog iaf en prommis runt området. Å fy vad kyligt det var. (blev frusen redan där).
Så jag tappa upp ett bad då jag kom hem, hann ligga "ca 5 min", när Sandra ringde & ville bli insläppt. (jag hade hennes nyckel, så de var bara å kliva ur badkaret, klä på sig, å gå ner å öppna porten!!).
 
Sen har internet & uppkopplingen strulat idag!! :(
Kunde inte komma fram/ut på MSN änns..
Hatar när de blir så!
 
Sandra & jag tog å sola innan träningen idag,
Och träningen gick TRÖGT för oss bägge.
Vi var nog trött/slut efter denna vecka (jag med all träning & Sandra med sina tentor).
Efter träningen gick vi ut och åt, Jätte gott.
Som en belöning på en godkänd tenta. Grattis.
Wookade grönsaker, med nudlar & kyckling, mums. Å en vårrulle (vegetarisk).
Så mätta & belåtna (och jätte frusna) gick vi hem, äntligen för å bara slöa å ta det lugnt, i soffan.
 
(stackars mina två andra söta flickor.
Den ena fick "P-bot" & den andra blev "en tand fattigare).
 
Nu ska jag krypa ner i sängen & sussa...
Imorgon bär det av hemmåt!
NattiNatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0