Mera träning & massage

Idag har vi haft fullt upp...
Inte från tidiga morgon, men fr 11 iaf!
Gick ner på stan, till gymmet.
Värmde upp med lite löpning. Sen körde jag ett "lätt varv" i maskinerna, styrka. (måste testa lite sakta, både hur de fungerar & vilka vikter jag klarar av). Sen tog vi och bastade efter träningen, skönt.
Därefter tog vi en prommis upp till Sandras skola (uppför en jätte brant backe, phu!!).
(mera träning, för ben & rumpa).
Intressant å se skolan, & alla massagebänkar.
Nu fick jag 1 timmes "klassisk massage" av Sandra. Så himla skönt.
Hon var jätte duktig. Tänk vad mycket hon lärt sig. Bra gjort.
 
Å efter denna mysiga (och på vissa ställen "ömma" behandling),
tog vi och promenerade hem...
 
Väl hemma så fikade vi, sen en stunds vila, innan middagen.
Till middag åt vi lax med fetaost -"röra", jätte gott. Å grönsaker, mums.
 
En sväng ner på gymmet igen!!
Sandra skulle på ett "spinning-pass".
Då passa jag på att träna lite till...
Jag cyklade 1/2 timme,
därefter körde jag några varav på maskinerna igen.
Det blev 75 min träning.
 
Väl hemma,
så tog jag mej ett varmt & skönt bad, super härligt.
Min kropp är nöjd, även jag...
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0