Massage-dag på skolan

Idag hade Sandra & hennes klass, "prov i massage".
Och jag hade turen att få till mej, 2 behandlingar. (bäst att passa på, då tillfälle ges).
Första behl. fick jag från morgonen.
Så himla avkopplande & skönt, även fast massören var nybörjare ;)
En klassisk helkropps-massage fick jag. Den tog ca 60 min.
Ryggen/nacken, sätet, benen/ut & in sidan, framsidan lår, skenbenet, fötterna/tårna.
Magen, bröst, nyckelben, armar/fingrar, nacke/huvud, & ansikte.
Allt var skönt!
Vissa ställen helt otroligt sköna.
Är så glad att jag fick möjlighet till det,
Tack Sandra, & klassen.
Bra gjort.
 
Efter andra massagen,
gick jag en sväng på stan. Hade lite å kolla på.
Sen gick jag till gymmet & körde ett pass.
Idag blev det,
20 min gåband.
5 min rodd,
sen ett varv på maskinerna. Lätta vikter, mest bara för att köra igenon kroppen.
Å det kändes skönt & bra.
 
Hem, handlade lite smått.
Sen bara vila & ta det lugnt.
TACK FÖR EN UNDERBAR DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0