Håll humöret på topp

Tänk vad livet kan bli trist,
när man låter dessa negativa & trötta dagar & tankar "ta över"!!
Nä, fy farao!!
TÄNK POSITIVT OCH LEV GOTT!
Livet är för kort, för att slösas & deppa bort..........
 
Har haft två "trötta dagar" nu,
vädret är trist (snö-blask).
Kroppen är trött & ond.
Less, går å småäter hela tiden.
Känner hur kroppen "sväller" åt alla håll....
Nä, usch!! Så ska det INTE vara!!
 
Släpp iväg alla negativa & dåliga tankar & känslor.
Så himla dumt & onödigt att låta dem "finnas" överhuvudtaget.
Det är ju "bara tankar"!!
Det är JAG som tänker dem, och låter mitt humör & liv påverkas.
Nä, så urbota dumt!!
 
Jag vill MÅ BRA,
och leva ETT GLATT LIV!
 
Så idag tog jag fram mitt bättre tänk...
Sen var jag på EFIT-träningen, och det känns så HIMLA BRA efteråt,
 
Ska försöka "peppa" mig själv (och andra oxå).
TÄNK BARA POSITIVT!
DÅ BLIR ALLT ROLIGARE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0