GodMorgon Sundsvall

Härligt att vakna i soffan,
hos Sandra & Emil.
Har sovit ganska bra. (förutom att jag vaknade inatt, av att Holly var uppe på diskbänken och TUGGA på påsen som kycklingen låg i!!). Så det var bara att kliva upp & stoppa den under ett "lock". Vill ju inte dela maten med kissen ;)
Sandra kom tussande i morse, å sa -Hej (hennes sätt att säga GodMorgon).
(jag hade gärna sovit ett tag till, efter mitt nattliga vak).
Men vi skulle till tvättstugan kl.8, & sen ta en morgonprommis. Så de var bara å kliva upp....
Jag ville hinna med en kopp kaffe oxå ;)
Starta tvättmaskinen & sen en härlig prommis, SKÖNT!
Ca 40 min blev det.
Ny omgång tvätt,
Å vi gick hem å åt go-frukost. Havregryns-gröt, med blåbär/plommon/russin, så gott.
Sen tillbringa vi förmiddan/dagen med, Sandra plugga & jag städa å slöa.
Nu är de dax för lunch, Kyckling/rotsaker i ugn, mumma.
Laddar sen inför passet i ikväll,
Å Sandra får plugga mera....
Ha en bra dag, DE ska jag
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0