Fredag i stan...

Äntligen fredag & en helg jag längtat till!
Som tur är, så har jag snälla underbara barn (och svärsöner).
Jag fick låna Cillas bil i helgen, för att kunna åka in till stan, så att jag kunde delta i mina "aktiviteter".
Och eftersom hennes bil "krånglar" ibland, så bytte jag med Sofie & Niklas.
Tack snälla ni, för billånet & bytet, kram.
 
Det hann bli mörkt innan jag kom fram till stan. Regna gjorde det lite oxå.
Passa på att ta ÖB på en gång. Så har jag nått mindre att göra sen. (skulle bla. ha "badsalt" där, till mitt efterlängtande bad). Det blev lite annat oxå, lite smått & gott....
 
Sen Ica Kvantum,
billig kyckling, och lax, bäst att passa på!
 
Men nu blir de Torvalla.
Oj, vad jag får kånka & bära.
Fattar inte "varför" jag alltid tar med mej så mycket saker...
Men stark som jag är, så fick jag in allt :)
(som vanligt, och "hur jag är", så tog jag och "röjde" lite. Känns alltid skönare/mysigare, att slippa katthår bla).
Å badkaret fick sej ett upplyft ;)
Så nu, kan jag äntligen krypa ner & njuta av badet...
Å sen kaffe & macka, så gott & mysigt.
Och nu ligger jag här, I "gäst-rummet" hos Sofie & Niklas. (de är i Norråker).
Och hoppas natten blir god,
å imorgon è en annan spännande dag...
Nattinatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0