Weekend

Det började i fredags, med Hälso-Mässa i Älvsjö.
Nytt, stort, spännande & intressant.
Mycket folk, massa montrar med olika saker. Träning, mat, "prova på", yoga, massagestolar, slimma hit & smimma dit, köpa köpa,.
Vill man handla, finns massa att köpa.
Och så klart, "en kropp som ganska fort började protestera"!!
Så himla ONT i ryggen, av att gå & stå.
 
Sen åkte vi till Södertälje.
Där blev det hotell, slöa & slappa.
Lördagen tillbringa vi HELA dagen på SPA!
Så otroligt avkopplande & skönt.
Bada bubbel, simma i poolen, basta & vilade i en "gungsäng/stol" till skön musik.
Låg mellan varven i en skön vilosäng & läste, titta på folk.
Men framför allt, MÅDDE GOTT & SLAPPA.
Min kära fick en klassisk massage-behandling, (av mej i present). Så han fick må extra gott ;)
 
En middag blev det på kvällen.
Jag åt fisk. Gott.
Och till efterrätt blev det chokladsviss, mums.
Sist men inte minst,
hotell-frukosten. Så himla gott & massa att välja på, (jag äter FÖR mycket, men vadå, bäst å passa på!!).,
 
Så denna helg har varit väldigt annorlunda & speciell.
Och nått jag gärna gör om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0