Så himla skönt efteråt!

Jag kör på, trots träningsvärken!!
Hade absolut ingen lust att gå å träna idag.
Det var väldigt nära, att jag stanna hemma.
Så många "påhitt" man har, om att stå över!
Släpade mej iväg, med tunga steg.
Väl där, gick det skit bra :)
Eftersom jag gått dit, så tog jag det som "uppvärmning", så jag gick direkt på träningen.
Skönt att röra på kroppen, även om jag inte kör så himla hårt.
Traska sen hemöver, och kände mej relativt stolt.
Bra Gjort!!
 
Har ju mina övn. fr sj.gymn oxå,
så jag måste göra dom.
Väldigt enkla, men tänk, att en sån banal rörelse, kan vara så svår att göra,
när man inte "har koll" på kroppen.
Jag ligger på mitt "rör", ska lyfta ena benet, samtidigt som som motsatta arm ska fällas ut.
Lyfta vä. ben går bra, men då jag lyfter hö. Då håller jag på att ramla av...
Samma sak, då jag sitter på bollen.
Att det ska vara så svårt, att ha kontroll på bäckenet, då benet lyfts.
Pinsamt!!
Men, de ska bli bättre.
 
Prova göra situp:s,
men det gick INTE!!
Aj, vad ont jag har i magmusklerna!!
Haha.
 
Jo, de jag ville ha sagt med detta är,
Att hur jobbigt det än känns att gå och träna,
så är känslan efter,
SKIT SKÖN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0