På vift igen!!

Så var jag åter på resande fot!
Uppsala igen.
Vi kom igår. Resan gick bra.
Fast, det är långt att åka. Ryggen & ner över benen kändes väl.... Inge kul!!
Passade på att handla mat på en gång. (jag blir ju sittandes i husvagnen, och då är det bra att jag iaf har mat!).
Sen "möblerade" vi om. (provade att ligga i den bredare delan av vagnen, men det funka inge vidare). Bökigt!!
 
Vädret,
grått, trist & skitigt. De kom lite regn från morgonen. Så någon tidig prommis blev det ej.
Utan jag mediterade en stund.
Tog sen å dammsög, och sen gick jag in till köket, fixade gröt, förberedde sallad mm.
Ligger nu och "softar" & slappar. Ska ta mej en tur under dagen.
Sen hoppas jag på någon träning till kvällen på nått gym.
 
Ännu förkyld.
Lätt huvudvärk, stundvis täppt i näsan & lite ont i halsen.
Borde ge sig nu...
 
Annars försöker jag hålla humöret uppe,
Försöka tänka positivt,
då blir dagarna roligare! ;)
HA EN BRA DAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0