Mot slutet

Sitter nu i husvagnen,
min kära har jobbat klart för denna gång.
Vi har varit duktiga och gjort en omelett av det som fanns kvar i kylskåpet,
så mätta & belåtna är vi.
(Visst är det gott & trevligt att gå ut och äta, men det blir trist i längden).
Nu gör vi det som oftast görs här i husvagnen på kvällskvisten "data-tid" (det har ju jag haft hela dagen visserligen).
Det finns inte så mycket annat att göra, kolla lite TV då. Eller ta en kvällspommis.
Fast när det är mörkt & skitigt, vill man helst inte gå ut.
 
Jag hade tänkt ta mej en stund i bastun idag på eftermiddagen (innan alla finnar kommer).
Men jag fick inte igång den, synd.
Det får bli nästa gång.
 
Har ringt Alva och sagt - GRATTIS!
Hon fyller 4 år idag. Tänk vad tiden går.
Och min kära lilla bror, han är lika stressad som vanligt. Och "små-tussig". Ont i huvudet, öronen mm.
Stackarn.
Hoppas han klarar sig utan större bekymmer.
Det kommer nog en tid, då han förstår!!
 
Nu får det räcka för idag.
Imorgon drar vi hemöver. (synd de ska va så långt).
Ha de gott,
De ska jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0