Med facit i handen!!

Idag har det varit "full rulle"!!
Och så här i efter- hand, så måste jag erkänna,
att det blir för mycket ibland.

Nästa gång jag ska göra nått "annat", så kan jag inte göra allt det vanliga oxå.

Vad jag syftar på, jo
Hade bestämt att baka lussebullar med Cilla.
Och för mej så räcker det!
 
Men såklart (jag som ska vara så himla duktig), har ju gjort allt de övriga som jag gjort de senaste dagarna.
Upp å mediterat,
tidig morgon promenad.
tvätta i samband med baket.
Byte av sängkläder.
Skynda hem, (vila en kort stund), å så till gymmet för att köra där...
Å så till Cilla å dusch på hemvägen (å där kunde jag inte hålla händerna i styr heller).
 
Så då kände jag,
att jag inte var NÄRVARANDE i det jag gjorde.
Utan jag bara stressa på, och  gjorde allt utan att vara medveten.
Så ska jag INTE göra!!
SKÄRPNING!!
(måste vara rädd om mej)
 
Känslan av allt detta blev,
mera ont
irriterad
ledsen
 
Men jag är så glad, att jag märker det här & känner att det inte är bra.
Det betyder att jag lyssnar på kroppen & agerar utifrån det,
Bra gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0