Lyckliga Jag!!

Haha, Nu har jag klurat ut mitt "lösen-ord" till google-kontot!
Härligt!
Så stolt & glad jag känner mej ;)
(nu SKA jag skriva upp det & sparade, på nått bra ställe!!).
Så lycklig, så lycklig.

Trött var jag imorse,
sover inte så bra/vaknar på natten, lr för tidigt.
Satt iaf och mediterade en stund, skönt med den tid det blir...
Men någon morgonprommis blev det inte, innan frukost.
Utan jag gick till gymmet senare.
Hälsade på pappa på väg till gymmet. Tog en kopp kaffe, och surra en stund.
 
Tycker inte att jag har samma "ork" nu, efter förkylningen.
Så jag vet inte om nått sitter kvar i kroppen, lr vad de kan vara.
Jag får ha koll på, hur det känns framöver...
 
Fredag är de idag!
Så jag tog och städa av lite (de går fort nu för tiden!).
Sen passa jag på att låna badkaret av Cilla.
Så himla skönt att bada.
Så nu har jag
"gjort helg",
Nybadad & iförd min nya OnePiece,
tänt ljus, både inne & ute.
Köpt lite choklad och tänker bara slapp & må gott,
det är jag värd!!
Ha en trevlig & skön kväll, de ska jag!
Kramiz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0