Intressant dag!

Det började tidigt imorse!
Jag vaknade kl.05, kunde inte somna om.
Gick upp, fixade kaffe, men kröp tillbaka i sängen.
Kollade FB, såg att de "gjort om/ändrat" igen. (hinner knappt lära sej, föränn de ändrar igen).
Satte på lite avslappningsmusik, och lyckades somna om! Skönt.
Vaknade igen. Skippa morgonprommisen. Ska ju på gympan ikväll.
Intog frukost, åkte sen till stan.
 
Åkte på Shell,
tvätta bilen & tanka.
Därefter parkera vid bibblan, gick sen ner på stan.
Ska kolla lite vinterskor/kängor, + köpa nya "dans-skor".
"Date" med sj.gymnasten.
(Erkände att jag "tappat allt" med träningen sista månaden!
Förklara hur det sett ut ett tag, Och tydligen har jag svårt att hålla fast i mina rutiner, om jag åker bort.
Jag behöver "kontroll" för att funka!!).
Hitta några bra kängor, men jag måste kolla mera. Å såklart, dyra var de!!
(men man köper ju ett par, som kommer hålla livet ut). Kanske.
Unna mej en fika på stan, jag var på Wedemarks, gott. (onyttigt).
Sen gick jag till Telia, för att hämta ut min "nya"/"gamla" mobil.
Eftersom batteriet inte var laddat, så fick jag inte igång den där, Utan fick åka hem, med en "dö telefon"!
Å när jag kom hem & satte den på laddning, SÅ LADDA DEN EJ SOM DEN SKULLE. (på 4 timmar, va de bara 10 %). Knepigt.
Men värst va, NOLLSTÄLLD MOBIL, allt var borta....
Så nu är det bara att börja om!!
Handla,
va på Ica Maxi, handla massa!
 
Äntligen dax för "måndags-gympan",
Det gick bra. FAST, det kändes att jag var otränad!!
(darra på benen, och svag för övrigt).
Men jag kommer igen ;)
 
Nu ska jag äntligen sova.
Och hoppas mobilen & allt annat kommer funka imorgon!
Nattinatt, Sov gott, dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0