Ibland är de svårt att va positiv

Idag är det en sån där dag, då man kan hålla sig för skratt!!
Jag hade satt larmet på 06, för att kliva upp & meditera.
Men jag vaknade runt 05!! Så jag klev upp och drack mitt morgonkaffe.
Slumra om en kort stund.
Satte mej sen att meditera.Skönt.
Hade planerat  morgonprommisen vid halv 8, men klockan hann bli 8 innan jag gick.
Hem och käka frukost. Den smaka bra, efter denna morgon.
Satte på en maskin tvätt, de gick bra, förutom att nu är det STOPP i avloppet! Jävla skit!!
Försökte med KAUSTIKSODA, funka inte, (men nu har jag kaustiksoda på min hand, känns konstigt).
Prova spola, funka inte.
Så nu är det vatten på golvet...
(kan inte använda NÅTT, varken diskhon, handfatet lr duschen). Endast toan.
 
Tog bilen till gymmet (vågar inte cykla),
där körde jag PW & sen lite styrka. (tydligen har någon börjar fixa toa, men ingen där just nu, skönt!!)
Vill INTE ha nån som kollar medans jag tränar, speciellt inga hantverkare, pinsamt!
 
Gjorde god & nyttig lunch,
kyckling & ungsgrönsaker + vitlök, mums.
(men jag è så sugen på choklad).
 
Å min mobil,
det tog ca 6 timmar att ladda den!! (minst).
Och ALLT är borta, kontakter, kort, meddelanden, musik, appar mm.
Och jag vet inte hur jag gör för att ladda hem olika "appar". Kan ju inget!! :(
Vill ju få igång FB mm.
Sen tycker jag att mobilen är "annorlunda" mot innan inlämningen = ungefär som om det skulle vara en "ny/annan"!!
Massa finesser nu mot förut. Annan larmsignal (hemsk),
Ja en massa som känns nytt....
 
Ja, så just nu känns det lite "tungt",
inte kan jag duscha, måste diska i balja,
t.o.m. tvätta händerna i hink/balja på toan, måste ösa vatten ur källarn,
Å så täppt i näsan på de..
Ojojoj.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0