Hur man än vrider & vänder

Alternativ är alltid bra!
Även om det är svårt att veta hur man ska välja....
 
Just nu (och under en längre tid), har jag funderat på "vart ska jag befinna mej"??
Bor ju & har mitt liv (som är ganska innehålls-löst) i H-dal.
Där finns inte så mycket att ta sej till med!
Visst,
jag går på gympan måndagar, på E-fit onsdagar, därimellan (nästan dagligen) en sväng till "lilla gymmet".
Försöker oxå dagligen ta min prommis "runt byn".
Men sen händer inte mycket mera!!
Saknar en massa....
 
Funderade på stan ett tag,
där finns mera att välja på.
Men, då kostar det oxå mera!!
Allt blir dyrare där.
 
Sen,
har jag ju min kära i U-sala. (och vi borde tillbringa mera tid tillsammans).
Fast där är de då "boendet" som gör saken svårare! (visst, det går nog med husvagnen, men.....).
Samma sak här oxå, allt blir dyrare.
Men samtidigt, en hel del "nya" saker att upptäcka & göra...
 
Så,
jag får försöka bestämma mej, för vad jag ska prova på!
Att "vela hit & dit" är jobbigt!
Och testa bör man, annars får man inget veta!
Lycka Till!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0