Höstens gråa trista månad, November

Torsdag 1:a november, grått & trist väder!! (+ 3 grader).
Hello!
Nu var det länge sedan jag skrev.
Har kommit hem. Skönt. Fast jag trivs himla bra borta oxå, (speciellt då jag är med mina barn).
Som tur var, så hade jag städat & "pyntat" lite inför 50-års dagen...
Så det kändes lite extra,
vit duk på bordet, ljus, & ett stort paket (där jag skulle "gömma" blomman).
Handlade innan vi kom hem, bäst så, så slipper man fara ut igen.
Till middag åt vi pasta & skinksås, gott.
Bara slappa och tog det lugt på fredagskvällen.
Lördag
Marika, Robert & flickorna kom för att fira 50-åringen.
(Marika hade hämtat tårtan jag beställt från Törnes, med bild på).
Vi åt hemma gjord pizza. Gott.
Söndag
Inte många knop. 50-åringen åkte till ström, skulle få middag av Zandra & Emma.
Måndag 29/10
Idag fyller min kära 50 år!!
GRATTIS
Jag bjöd på kaffe & "special gjord tårta" på sängen, ett litet paket & ljus. Småmysigt.
På förmiddagen kom Sune & uppvakta.
Annars en väldigt lugn dag.
Jag följde Cilla till stan. Hon skulle till optikern
& sen lämna vi bägge in våra mobilen, på lagning.
Våran gamla TV har låtigt konstigt länge. Så idag slängde vi ut den, Och plocka fram min platt-TV.
Tis/ons
Inte mycket som händer. Har varit lite kallt nån dag. Det ligger en tunn hinna is över hela sjön.
Men tyvärr börjar det tina, så nu är det öppet på sjön igen.
Torsdag
Idag känns min förkylning inge vidare, har varit "tussig" flera dagar. Trist & jobbigt.
Sovit dåligt har jag oxå gjort. Dels för förkylningen, men oxå lite mycket "tankar/funderingar".
Jaja, får räcka för denna gång.
Inge bra skrivet, men jag tyckte att det var dax att skriva nått!!
Kanske det blir bättre/intressantare nästa gång ;)
Nu vill jag bli frisk.
Natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0