HaHa, Träningsvärk

Äntligen!!
Idag känner jag träningsvärken, efter onsdagens pass & DET KÄNNS SKÖNT!
(har gjort så många olika pass i vinter/vår/sommar, men aldrig fått träningsvärk), så det här kändes bra!
Men såklart, 200 sittup:s borde kännas.
(det känns upptill i magen, strax under revbenen & efter sidorna, lite lätt nertill).
Och så känns magen varm.
(och när man ska röra sig, typ, om jag ligger ner, och rör mej, då känns det).
Jaja, nog skryt om detta!!
 
Tyvärr smaka chokladen så gott ikväll,
så jag åt upp allt på en gång.
Lika bra de, så slipper jag snegla på den senare!
 
Nu längtar jag till en lång, skön nattsömn,
och en bra morgondag!
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0